ROLIGASTE, LÄSKIGASTE, GALNASTE KVÄLLEN PÅ LÄNGE :D

gud. jag är så sjukt trött så vill bara lägga huvudet mot mina underbara kuddar, dra täcket över mig och somna. men jag bara måste sammafatta kvällen fort. suttit hemma hos albin och bara softat, jag, albin, emil och dnenis. kollat sjuka "porr"filmer, glott när emil och albin spelat xbox, tankat 'paranormal activity' blev dock aldrig av att vi såg den, får väl se när vi får tid till det. söndag kanske? :) sen har vi vart på hunnerberg och letat älg :p emil tappade sin plånbok någonstans där uppe, hittade den som tur var efter en stunds sökande. haha. sen har jag gråtit typ massa gånger. dennis har skrämt mig med kniv, emil överraskade mig genom att sticka fram huvudet utanför rutan när han stod bak i bussen vi åkte i, något konstigt jävla ljud på hunner berg (förmodligen ett "skrikande" rådjur) bl.a :o herregud. hemskt att jag har blivit så jävla lättskrämd :(

sen har vi roat oss med att förfölja poliser och spana på några inte speciellt händande händelser .. höhö. avslutade kvällen med en kycklingsallad på donken, fick lite mat i magen till slut, och en stunds samtalande med några fler vänner innan albin skjutsade hem mig. imorgon kommer bli sjukt bra, om ingenting ska gå åt helvete vill säga! ;p hur som helst den här kvällen har vart bra! (y) nu väntar 8 timmars underbar sömn, snälla mardrömmar låt mig vara. senaste mardrömmen (inatt) solen gick ner och kom aldrig upp igen. natten innan det drömde jag också något halvt obehagligt samtidigt som jag vaknade med känslan av att det var en bra dröm. kommer dock inte ihåg mer än att min klack på skon gick av ;/ sov gott!

Kommentarer
Postat av: Becca

hoppas du fattar att de jag skrivit är om dig, äckel

2009-10-31 @ 02:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0