SOFTISH :D

ligger i albin säng och bara hare lugnt! :) han och emil sitter vid projektorduken framför sängen i varsinn fotölj och spelar samma "jävla" bilspel som nördat hela dagen typ (; haha. och dennis gick precis ut i garaget med harvey för att trixa och fixa med något! :p hungrig som få är jag också, men ingen lust att äta. usch. vart på donken en sväng precis typ .. men det där är inget för mig :D haha. funderar på att köpa en kycklingsallad med fetaost från fontana, men känner ändå inte för att stoppa i mig någonting /: vi får väl se .....

blir nog en fortsatt lugn kväll. ladda inför imorgon! :D lär bli en höjdpunkt (y) har blivit anlitad som kock hos albin för att servera min kyckling, potatis och sås med vitlöksbröd. kommer även bli en god sallad med feta ost till :D sen ska vi fixa oss. emil och albin ska sminkas och så ska vi ju hinna bli fulla också såklart ;) sen odd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0