TANDLÄKAREN (n)

uuusch, gillar inte att ha saker jag måste göra! finns inget värre än jobbiga möten osv. känner mig bara sjukt stressad och framför allt pressad och tvingad. vilket gör att jag får ångest och blir nervös inför det. bajs. som tur är, så är första besöket hos nya tandläkaren redan avklarat, så egentligen är det inte mer än att jag är så sjukt slö och egentligen inte orkar släpa mig dit bort. för övrigt tycker jag nog att det är ganska avslappnanade när man väl sätter sig till ro i den "elektriska stolen", haha :)

hade ju tänkt att jag skulle dra iväg och träna en stund idag.
men det får jag nog skjuta upp några dagar till. känner mig fortfarande inte helt frisk. känns nästan som om jag åkt på en ny smitta. för i början av helgen kände jag mig rätt så pigg och kry /: jaja. vi får väl se hur jag känner mig sen. har ju iofs inte ätit på typ 20 timmar (a) och frukosten sparar jag till efter tl, så kan jag tjäna in en morgonpromenad på vägen dit (y) dags att gå, ska vara där 11.20 :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0