ÅÅÅÅH! :DDD

fan vilken jobbig sits jag sitter i nu ;o loggade in på facebook, såg en statusuppdatering om andra avenyn, vilket jag redan har näst intill full koll på! eller tja ..... jag vet att det är säsongstart idag, dock inte vilken tid osv. MEN den överraskande grejen är att jag blev påmind om att avsnitten läggs ut klockan 09.00 den dagen dom ska sändas klockan 21.00 på TV :D beslutsångest!!! alltså kan jag om jag vill, se avsnittet redan nu. ska jag, eller inte? det är frågan.

försöker knuffa bort tankarna med oth och frukost!
när klockan slår 2 närmar sig emelie, som ska skjutsa mig till gymmet på sin lunchrast :D guuuud vad underbart det är att se skillnaden *happyface*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0