BAKA BAKA LITEN KAKA

har rört ihop en enkel kaksmet innehållande; margarin, havregryn, socker, mjöl och mjölk :) det ska alltså bli mumsiga havrekakor efter ca 10 minuter i ugnen! känner egentligen för att gå och köpa godis, eftersom jag ändå behöver handla lite mat .. men jag har varken ork (eller jo, kanske jag har egentligen) eller lust, därför bestämde jag mig för att vänta med handlandet tills imorgon och baka någorlunda nyttiga kakor i brist på annat att göra (a)


bild tagen från google

håller på lite smått med bloggdesignen. men jag har ingen rolig idé just nu, därför får det se ut som det gör tills någonting roligare dyker upp i huvudet (; nu ska jag kika om det finns något intressant på TVn, annars hamnar jag snart här igen och fortsätter kolla oth :)

ett + i kanten för att jag druckit riktigt mycket vatten dom senaste dagarna. dessutom har jag tränat lite här hemma idag. upptäckte med en gnutta lycka att jag kan göra riktiga armhävningar ;) dvs utan att stå på knäna, som jag annars brukar behöva för att kunna lyfta upp kroppen från golvet igen :p

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0