BAKIS, BESVÄRAD MEN GLAD! :)

anledningen till att jag är glad är att jag fick skattepengar igår ;o 512 kronor, blev hur lycklig som helst och kunde inte sluta tjata om det :DD hihi! jätte jätte bra tycker jag (: iaf .....

drog och tränade igår :)) hann inte mer så jätte länge eftersom albin frågade om jag skulle med hem till honom och käka burgare, så han kom och hämtade mig. fick dissa soltiden också :/ men men ... jag duschade medans han stekte hamburgarna :p sen käkade vi och kollade på 'kenny begins' moahaha :D efter den filmen blev det 'con air' med nicolas cage, riktigt bra. men tröttnade på sden i slutet, så åkte vi mot sylte. jag sprang in och hämtade smink, kläder mm till kvällen. det var då jag upptäckte brevet från skatteverket ;) hehe. sen hämtade vi alkohol och åkte hem till babben igen, började dricka och jag gjorde mig i ordning.

sen kom dennis så småningom ^^ drack mera, mera. sen kände vi oss tomma i magen, så vi gick ner och åt lite. dom tog mackor och jag müsli och fil (y) när vi käkat var albin sugen på en tävling, vilket ledde till att vi stod och fnittrade inne på toaletten alla 3 med listerine i munnarna xD albin gav upp först, sen dennis och jag vann såklart ;)) hahaha!

vid 8 kom tobbe och hämtade oss (: så åkte vi till stan för att förfesta lite hos jimmy med honom, frasse, malin, sara och amanda :D riktigt kul hade vi! vid 10 gick vi bort till lipz hela gänget, förutom tobbe som åkte hem en stund tidigare. träffade bl.a ronja därinne och gick upp på scen med henne. vi var "verkligen jätte dåliga" :p så kan det gå. yeye. emelie skulle upp också, men vägrade själv. så jag följde med henne, men höll micen på avstånd eftersom jag vet att hon kan sjunga. och visst, hon gick vidare ;D yeihooo!

gick ut vid 1, pratade med daniel en stund :) sen in igen och sen skjutsade robin och peppe hem mig (y) satt och pratade med dom i bilen innan jag gick in, tog mig kvällsmat och la mig i sängen. pratade med daniel telefon tills jag somnade i stort sett (:

nu måste jag göra mig i ordning, ska till af 10.30. seeeegt! ;/ men men ...... åker med pappa in till stan för han ska klippa sig! så får jag se vad jag gör efteråt. usch, ser utt som ett ras, haha. alla grejer är hos albin typ :p vet inte om han jobbar eller inte? bilder/filmer får ni sen!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0