DÖD ÅT STAMPE!

dags att krypaner under täcket nu tycker jag (: denny och harvey har precis åkt hem. jag behöver verkligen vila ut inatt känner jag efter den här kvällen ..... stampe skickade en jävla youtube länk på msn förut:

Stampe: http://www.youtube.com/watch?v=MvuyJHXU7wk
Fia: :S
Stampe: man hör han sjunga
Stampe: lyssna :S
Fia: va? :P okej
Fia: jag vågar inte kolla när det läskiga ljudet kom. pausade! :-O
Stampe: kolla de är as cool men endå läskigt
Fia: vågar inte sitter ensam hemma hos pappa
Fia: du vet hur jag är med spöken :'(
Fia: lipar typ nu
Stampe: kolla bara det är mickel jackson ju
Fia: fyfan vad du är elak
Stampe: <3
Fia: vet du hur mycmet jag lipar nu eller
Stampe: suck on that ;)
Fia: dra åt helvete
Stampe: (L)
Fia: seriöst
Stampe: :D
Fia: sluta seriöst. jag paniklipar och är vettskrämd nu!!! :'(
Stampe: xdcfvgbhnj
Stampe: vad ska jag göra då ?
Stampe: kan ju inte ta tillbaka de
Stampe: jag kan skicka en till ?
Fia: jag sa ju till dig!!!
Fia: sitter för fan här ensam :'(
Stampe: tacka mig när du ser mig :D
Fia: kan du se fram emot!
Stampe: tack :D
Fia: har jag gjort något för att förtjäna den eller?
Fia: vet du hur det känns att vara livrädd eller?1
Fia: seriöst stampe, jag så jävla rädd :'(
Fia: vet inte vad fan jag ska göra! .....
Stampe: Förlåt då :(
Fia: FAN FAN FAN FAAAAAAN
Fia: KOMMER SITTA I DEN HÄR JÄVLA STOLEN HELA NATTEN OCH KRAMA BENEN, SLUTAR MED ATT PSYKET FÅRNKOMMA OCH HÄMTA MIG
Fia: kan inte ens hämta telefonen och ringa någon :'(
Stampe: hahahahahahahahahahah xD :D förlåt fdå
Fia: JAG ÄR SERIÖS. INGET ATT SKRATTA ÅT!
Stampe: :(

jag tror helt ärligt att jag aldrig någonsin har varit så rädd i hela mitt liv. satt och grät drygt en halvtimma och vågade knappt röra mig. satt och höll om mig själv och bölade av skräck! helt sjukt att man kan bli så rädd :( jag varnar er ..... stampe ska få se på fan när jag träffar honom nästa gång.

som tur var kom denny och harvey och höll mig sällskap en stund. jaja, sängen var det! känner mig helt svullen runt ögonen. såg ut som ett spöke när killarna kom, fick gå och tvätta bort sminket :p nej usch usch. hemskt. kommer tillbaka till morgonen :*

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha du skulle sett vad stampe sa till mig efter jag skickade den till Stampe och Linus dom hållde på att skita ner sig båda två! så han är inte mkt tuffare själv xD

2009-09-17 @ 07:39:03
URL: http://beccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0