EMELIE, MIN EMELIE :)

någon gång imorse, 10-halv 11 kanske det var knackade emelie på dörren! (: kom in en stund och pratade, sen åkte vi till affären och pantade en hel svart säck full med flaskor och burkar, så jag hade pengar till att ladda på mobilen och handla lite mat (y) dunder! sen hem igen, lämnade maten och så åkte vi till stan för att tanka på mobilen.


sen åkte vi hem till emelie och lagade mat :D potatis, och kött i sås + morot :p gott som bara den. och så kom jonte och käkade lite han med. kollade TV en stund, drog ut en sväng för att skjutsa tomp till hemköp och sen när det verkligen inte fanns någonting att se på TV, satte vi på en film, 'honey' blev det. sen körde emelie hem mig nu precis. hon ska till göteborg och se håkan ikv (; antar att många andra också ska det :p hehe. själv vet jag inte överhuvudtaget vad jag ska göra. ganska filmsugen :))

mat vill jag ha nu iaf!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0