FRUKOST PÅ GÅNG!

SJUUUUUKT HUNGRIIIG!! :| haha. har precis kommit innanför dörren, startat en tvätt maskin och kokar ägg (: gårkvällens "planer" ändrades spontant. tränade lite över 1 timma, 20 min crosstraining, resten styrke - mage, rygg, armar. sen 20.35 hade jag soltid, bestämde precis innan att jag skulle till emelie efteråt ist för att åka hem. hon behövde prata lite :/ så jag solade mina 15 minuter, sen promenerade jag tillbaka till bussen som gick 21.06. var hos emelie ca 20 minuter senare. drack lite cider inne hos veronica, jonathan var där också + jack som kom en stund!


jonathan & emelie

sen vid 12 gick jag in till emelie medans dom gick ner i tvättstugan :p jag lagade mat samtidigt som jag prata i tele med denny. vad dom gjorde vet jag inte (; hahaha, nej då (6) efter ett 27 minuter långt samtal och kåtparets återkomst blev köttfärssås och spaghetti utav det iaf. sen somnade jag ganska snart .....

vaknade vid 10 idag, låg och drog oss en stund :)) sen vid 11 skjutsade emelie hem mig. nu är mitt äg färdigt, ska göra mig en god smörgås och ett glas kall mjölk till. sen blir det oth :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0