INNAN JAG SÄGER GODNATT

tänkte sammanfatta dagen/kvällen, någorlunda kort och gott! :) käkade pizza, kebab med fetaost ofc!! ;) kollade wallander, albin fixade sin bil (y) fick skjuts av per till stan, köpte foundation, tog bussen till sylte, köpte nachochips och gick hem. ingen pappa hemma, duschade och blev hämtad av albin. åkte till frändefors, kikade förbi hemma hos mamma och pratade en stund, sen vidare till dennis där pojkarna körde cross för fullt! :p sedan tillbaka till trolhättan, somnade nästan. hehe. la mig på soffan hos albin och sneglade på början av 'two lovers' kommer inte ihåg ett skit. albin la in musik på USB-minnet, sen drog vi ut igen. träffade folket, kollade läget på saab (race, vilket var värdelöst idag) drack isvatten från donken, albin käkade. kollade saab igen (ännu sämre) kände oss trötta och bestämde oss för att dra hem. yes yes.

sen har jag käkat lite tacogratäng nu ^^ dessutom lyckades jag riva ner datorn i golvet när jag startade den, så skärmen var svart sen :/ fast som tur är brukar jag kunna lösa problemen, fick koppla i några kablar som hoppat ur. hehe. nu är det dags för kudden att göra mig sällskap till dagens oth avsnitt <3

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0