KLUMPAR I MJÖLKEN

ja ni .. haha. sitter och innerligt hoppas att jag inte ska bli sjuk nu. har precis suttit och ätit en halv portion havregrynsgröt som jag hällt 4 dagar gammal mjölk över. inte upptäckt det förrän jag såg väldigt små klumpar som fastnat upp med kanterna på skålen. tappade matlusten en aning där :p fast å andra sidan känns det inte speciellt märkvärdigt eftersom jag inte på något sätt kände dålig smak av den. men det är ju trots allt rötmånad .....

nu ska jag kolla på oth och vänta på mitt svar från 118100. ska ju på möte med arbetsförmedlingens ungdomshandläggare 15.00, men jag har ingen aning om vart lokalen stridsberg ligger. det är alltså det jag frågade dom (i)

ja, vem vet. det kanske slutar med att jag slipper gå dit för att jag ligger hemma och spyr (; hahaha! det skulle vart något det, NOT!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0