LIPZ IGÅR :]

jag

johan & emil



 

johan & emil dansar



emil & johan pussas :p



vimmel, jag och roob!

 

helt ok kväll var det väl! trots att jag från början inte hade någon lust alls när det var dags att börja dricka. albin, dennis och emil hämtade mig hemma. så lämnade vi albins bil och åkte vi först till jätten för att köpa slödryck + hämta johan, sen till alice och förfestade där! fick i mig några groggar till slut, lite tangera blev det också :) vid 9 gick vi in till stan och festade på lipz.

 

ganska lite folk, ovanligt lite folk faktiskt :p men vi hade kul ändå! fast vi drog hem tidigare än vanligt också, denny och harvey kom strax efter 12, så åkte jag, johan, emil, denny och harvey hem till mig. kollade lite film. johan och emil fjantade sig som vanligt, haha (: harvey drog ut och kom vid halv 4 och hämtade denny. haha, trodde inte det var sant när han sa hur mycket klockan var :o

 

jag ville sova, men det fick jag inte för emil. för att han skulle sitta uppe hela natten, men till slut gick jag in och la mig iaf :> somnade ganska fort om man säger så!


vaknade nu för 33 minuter sen, när klockan var 9. emil bad mig ställa alarm och väcka honom vid den tiden. tog mig upp ur sängen och försökte hitta honom, men han och johan var borta. jaja :) hehe, kände inte för att gå och lägga mig igen. så ja, antar att det är dags för mig att klä på mig och gå ut och gå. fast nja ..... funderar på att vila lite och kolla oth först, känner mig inte så jättepigg i varken huvudet eller kroppen för tillfället ;/

 

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0