LITE NATTMAT INNAN LÄGGDAGS! :)

hemma efter en trevlig, men väldigt lugn kväll :) tog bussen hemifrån 20.35, såg en hel del gamla fina amerikanare  (lite cruising i stan) bytte i stan och åkte vidare mot stavre området. där fick jag vänta en stund, sen mötte albin och tobbe mig utanför emmas. gick in och shota, albin bjöd (; josefine (som fyllde 18, grattis igen!) och malin var med också ^^ albin bjöd mig på en god kaktus/lime xide :)) satt där någon timma tills tjejerna drog in till stan för att spana in backstage. vi andra fick skjuts hem till tobbe, lyssnade musik och slappade, avslutade kvällen med att kolla 'kenny begins', 3e gången jag ser den på typ 1 vecka eller något :p haha! tobbe deckade efter halva eller något ... sen följde jag albin hem medans jag väntade på robin. nelly och diva var på besök så gosade lite med dom (: till siut kom robin, schatz och peppe och hämtade mig. höll nästan på att somna (a) helt slut .....


fick mig några skratt innan kvällens slut. schatz och peppe kan vara riktigt konstiga ibland :DD höhö. kom in för typ 10 min sen, värmt lite tacogratäng (y) så nu ska jag käka det och kolla lite oth innan jag somnar.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0