MAKING READY TO GO TO

FRÄNDEFORS! :D haha, känns alltid lika kul att åka upp till mamma och dom när det gått såhär lång tid! hoppas det blir trevligt :)) ska stanna till i stan (vänersborg) och fixa det där med syntestet till lämpet, mamma sa att jag ska med på sån där kurs nu när det nu var, glömmer fort (a) kan ha vart 1 okt? på min födelsedag, hehe :p hur som helst ..... ska packa lite, sover över tills imorgon, möjligen längre, det vet man ju aldrig (; ska försöka klämma in en ridtur när jag ändå är där uppe ^^

får inte glömma ta ut pengar heller! fick mitt bankkort idag :DD från swedbank. kanske borde ta och kika förbi länsförsäkringar också, när jag ändå är i stan sen. så kanske jag kan få mina 512 kr (skattepengar) insatta också (y)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej!

allt bra? :)

2009-09-28 @ 12:23:42
URL: http://feliciaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0