NÅGONTING SOM JAG SAGT MÅNGA GÅNGER ....

saker och ting blir inte alltid som man vill, eller har tänkt sig! och mer energi än så lägger jag inte på det för tillfället. grejen är att jag bara känner mig dum, eller nej. kanske inte dum? jag vet inte vad jag känner mig. förvirrad möjligen, och en aning eh ... "dum". ja.

en bit från mitt horoskop;



nu har jag suttit här i sängen alldeles för länge iaf ;o vaknade när väckarklockan ringde halv 1. har inte kommit ifrån datorn än eftersom jag fixat linns design (: men nu är det mer än dags för mig att släpa mig ur sängen och få mig lite frisk luft. om 1 timma och 20 min ska middagen vara färdig också :p hehe. men gud vad glad jag är att jag har henne! känner att jag behöver någon att prata med <3

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0