SRY FÖR DÅLIG UPDATE!

idag har jag faktiskt inte vart hemma på hela dagen! efter att jag gapat, skrtikit och gråtit på golvet av förtvivlan av att jag inte hittade min bankdosa, som jag alldeles nyss hade sett, vilket gjorde mig totalt galen. detta var naturligtvis som toppen på moset efter att mamma förde över 300 kronor till mig till ett busskort och jag upptäckte att jag slarvat bort mitt bankkort. dessutom har jag glömt bort koden till min dosa, som jag till slut hittade. precis där jag visste att jag hade sett den, dock hade den gömt sig lite bakom en av mina smyckesskålar! :# så efter städning, lunch och betalning hos sonja gick jag in till stan och besökte banken för att åtgärda problemet. fick välja en ny kod på dosan och hon som hjälpte mig spärrade mitt gamla kort och beställde ett nytt (y) haha. har även slarvat bort mitt kort till min andra bank också! jag är helt otrolig, jag vet ;) (a) men nu är ju problemet halvvägs löst iaf.

fick 400 kr av sonja för städningen och 300 i födelsedagspresent :p köpte ett ToV busskort för300 kr av dom så länge, så nu kan jag åka buss hej vilt mellan trollhättan och vänersborg i 30 dagar framöver :D det första jag tänker ; TRÄNING! :DD yeihoo! hehe.

gammal bild på mig och albin (+ dennis)


sen tog jag bussen jag hem till albin som låg och sov,
drog på radion så han skulle vakna ^^ haha! vilket han gjorde ganska snabbt (y) sen kollade vi på 'johan falk - GSI' som jag faktiskt inte hann se klart häromkvällen. sen drog vi in till stan en sväng, pratade med emma som har praktik på strandgatan och sa hej till jesper och emad innan vi åkte tillbaka till albin och kollade på nästra film, 'johan falk - vapenbröder'. sen körde han hem mig nu för en stund sen :) riktigt slöa båda två, fast jag känner mig rastlös nu! :/ ska nog laga lite mat och städa. trots allt torsdag imorgon, vilket betyder att pappa kommer hem. och ärligt talat har det nog aldrig sett värre ut under mina dagar här, känns som jag vände upp och ner på det mesta i jakt efter bankkort, dosan och så. hm ..... så kan det gå!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0