THIS IS SO NOT GOOD

klockan är snart halv 7, på morgonen! och jag har inte gått och lagt mig än ..... kanske inte speciellt smart eftersom jag måste gå upp i någorlunda tid imorgon. får väl se till att vara hos sonja runt 1 iaf - senast! och det tar nog 30-40 minuter att gå dit. fast iofs räcker det att jag klär på mig och går bort, mat får jag ju där :)) och då kanske det är bra om jag är där vid halv 2, för då kan jag äta först och äta sen :D haha. ibland överträffar jag mig själv när det gäller att planera (; äsch.

ska se klart dom sista 15 minuterna på säsong 2 nu
, sen ska jag hitta tillbaka till mig egen säng :p har inte fått en nypa frisk luft på typ 36 timmar nu, illa!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0