VÄRD KVÄLL IGÅR :)

blev så småningom hämtad av roob, nerven, albin och emil. åkte och fixade cider och så släppte dom av mig hos em, bytte om till min tubklänning med leopardmönster, sminkade mig och började dricka ;D fortare än fan skulle det gå! sen åkte vi bort och lämnade bilen utanför tomp och gick sistsa biten till lipz därifrån, halsade cider så gott vi kunde och dom som blev över lämnade vi i buskarna för att kunna smita ut efter 12 och dra i oss dom ;)


tog en lakritsshot och 2 cider där inne, + en shot jag fick av någon random :p dansade en massa och träffade trevligt folk ^^ drog ut vid 2, bytte om, haha. och så sprang jag efter roob för att få skjuts hem. tack gode gud för att jag slapp gå till sylte mitt i natten :o när jag kom hem käkade jag, pratade lite med pappa och gick och la mig. somnade efter ca 1 timma, låg och messade så länge jag höll mig vaken.

vaknade ett flertal gånger imorse, men somnade om igen.
ända fram till klockan var ca halv 12. då kände jag att det var dags att gå upp :)) så det gjorde jag. hade fått ett stort kuvert med massa papper om en intervju undersökning jag funderar på att tjäna lite pengar på! men verkar fett komplicerat, så vi får se på det :p gjorde mig 2 maffiga smörgåsar och drack massa mjölk innan jag satte mig på balkongen och njöt av solen en stund. nu är det dags att lägga sig på soffan och glo en bra film känner jag. tänkte ge 'my summer of love' en chans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0