ALL THE CRAZY THINGS I DID LAST NIGHT

vilken sjuuuukt kul kväll/natt! har nästan lite ångest över att jag nästan lät mitt fuckade psyke ta det ifrån mig. som tur var, så ångrade jag mig rätt som det var och inväntade ronja som var på plats strax efter 23.30. jag fixade grogg och så gjorde vi oss i ordning ..... :p

givetvis hade vi lite motgångar under kvällens gång. jag fick torka mitt nytvättade och pisseblöta linne med hårtorken, ronja var helt tokig över hennes hår och på vägen från bilen hade hon tappat sin vinflaska, som gick i 1000 bitar, i backen :/ 00.10 var vi iaf redo och gick ut till billy som stod och väntade på oss, för att skjutsa oss in till stan. då kom jag på att jag glömde min fribiljett, efter lite tjafsande om att åka tillbaka tog ronja istället ut pengar och så rusade vi in i dimman ;)

det första vi gjorde var att dra ett par shotar var, bananskum ftw! (y. sedan dansade vi loss en stund innan vi stod i baren igen och vände shotglas efter shotglas ner i halsen :D haha. när vi fått i oss 8-9 stycken var kände vi att det var nog. stärsta delen av resterande tid spenderades på dansgolvet. måste påpeka att det spelades grymt bra musik igår :D


02.00 (när allt var som roligast) var det dags att kliva av! :< blev lite konverserande med underligt sällskap vid rökrummet innan vi hämtade ut våra jackor och försökte styra upp efterfest. det slutade med att ronja åkte hem till albin och jag gjorde sällskap med christoffer, andreas och billy resten av natten. faktiskt mycket trevligt! :) 05.30 kom jag hem. som alltid (när jag är kapabel till att röra mig) tvättade jag bort sminket innan jag fixade ett par ostmackor, ett stort glas mjölk och stupade i sängen :p galet bra torsdag.

när jag vaknade 08.25 var jag inte allt för pigg, med tanke på 2½ timmas sömn. försökte somna om, men efter 30 minuters slumrande gav jag mig, klev istället upp och åt frukost med papsen. sedan gick jag och la mig igen. tog mig 3 powernap's. haha. 11.30 vaknade jag till igen och kände mig en aning mer utvilad. tog en nypa luft på balkongen innan jag ställde mig i en kall dusch :) när jag smörjt in mig och klätt på mig tog jag mig en skål a-fil och müsli till lunch. och tja ... så mycket mer än det har jag inte åstadkommit ;p

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du får en mysig fredagskväll :)

2010-04-16 @ 18:45:02
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0