CATCHING MY BREATHE

vaknade mitt i natten av en jävla smärta i halsen :( gick upp och hämtade halstabletter, sög på en mucoangin och lyckades somna om. nu är klockan strax över 08.00 och jag känner mig fortfarande väldigt svullen i svalget! men smärtan är åtminstone dämpad /: åh, jag vill inte bli sjuk nu, fan fan fan. får nog fundera utgången ikväll lite ..... har jag "tur" kan det bero på att jag åt lite kiwi igår, som jag vet att jag är små allergisk mot, men jag har aldrig känt av mer än lite sveda i munnen tidigare :<

nu ska jag dricka mitt svarta kaffe och ge mig ut på en promenad innan frukosten. har känslan av att jag inte utnyttjar mitt gymkort till fullo längre, det känns lite tråkigt. men förhoppningsvis är albin inställd på att börja träna igen nästa veckan, när han inte jobbar längre (y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0