CHILL OUT

dagen fortsätter i sin lugnan ro ..... efter en god chorizogryta med ris, slappar jag på soffan med papsen, vi kollar på talang 2010. har sett ett par riktigt imponerande nummer. ett utav dom var en illusionist som gjorde mig helt tokig! jag fattar inte, hur kan man vara så skicklig? ;o haha. sånt där 'övernaturligt' har alltid facinerat mig :D horoskop, spöken, illusioner, trolleritrick osv ...

nu är jag fruktansvärt sugen på någonting. hm, kanske fruktsallad? :p känner mig även rastlös efter att ha slöat hela dagen. har inte gjort speciellt mycket mer än vart och handlat. har iofs gjort mig av med lite energi genom att laga mat, städa och damma på mitt rum, bäddat sängen och vikt tvätt (y. äh, nu får nog den där fruktsalladen bli verklighet ;)

Kommentarer
Postat av: my.

fin blogg.

läs gärna min :)!



2010-04-05 @ 00:04:56
URL: http://myyyhsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0