GOOD START

studsade upp ur sängen med en bra magkänsla för ca 20 minuter sedan :) anlände till köket för att påminna pappa om att vi skulle skippa ägg och bacon idag och baka scones istället. så det har vi precis gjort nu. medans dom får lite färg i ugnen passar vi båda två på att smita in till varsin dator :p haha.

solen skiner och temperaturen har stigit förvånansvärt mycket redan nu innan 09.00. idag är det lördag, vilket borde detyda att jag har någonting kul att se fram emot under dagen eller framåt kvällen ... men nej. i mitt 'nya' liv för jag ju inte speciellt mycket, och nu när jag har uppehåll från träningen, har ont i ryggen och dessutom knappt någon röst kvar för tillfället (alltid värst när jag vaknar), så blir det väldigt lugna helger. fast det är ju trots allt bike-dagarna nu i helgen, dock inget som engagerar mig något särskilt, men en tur med pappa ut på mcn blir det troligtvis sedan (;

nu har 10 minuter passerat och frukosten ska serveras :*


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur kan du smsa gratis till alla med comviq kompis? :O (såg på Gaybloggen)

2010-04-24 @ 13:24:14
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0