HOLD YOUR HEAD UP HIGH


jag vet att jag har varit jättetråkig idag! :p
har knappt uppdaterat överhuvudtaget. ingenting mer än ett par morgoninlägg och en film trailer.

anledning är att jag har haft 'fullt upp' helt enkelt. efter att hobbe vaknat och vi ätit frukost och kollat en film, så gjorde jag mig i ordning snabbt innan nev kom och hämtade oss. antar att klockan var mellan 12.00 och 12.30. vi åkte en sväng till stan efter att ha varit i strömslund och lämnat släpet han hade påkopplat på bilen. jag skulle köpa nagellack på lindex, vilket jag gjorde, två stycken till och med ... mer än så var det inte med det! :)

några timmar spenderades hos svante framåt eftermiddagen. där drack vi kaffe, pratade allmänt, både vettigt och strunt, nev och svante tvättade sina bilar medans jag och hobbe tog en promenad med hunden :) skönt. sedan stannade vi till hos nev, där pojkarna lekte på studsmattan, innan vi plockade upp hobbes pizza i stan och åkte hem till mig :p

tanken var att jag skulle börja med maten tills pappa kom hem, och sedan äta. men äta hann jag inte (mer än lite flingor, frukt och annat småplock) förrän klockan var 19.00 och vi var tvungna att åka då leo ville bli hämtad i göteborg 20.00. eftersom vi fick vänta en stund och sedan stannade till på donken var jag inte hemma igen förrän 21.30.

nu har jag ätit och har jätteont i magen :( har troligtvis blivit laktosintollerant, vilket betyder att jag inte skulle ha ätit såsen ..... svårt att hålla reda på och tänka på allting som nybörjare! får hoppas magen lugnar ner sig. snart kommer hobbe iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0