IF I HAD YOU

tog till mig friheten och unnade mig en rejääääl sovmorgon idag ;) när klockan ringde 08.00 imorse kändes den här dagen bara totalt meningslös. jag var slö och vaknade förmodligen på helt fel sida. solen syndes inte till överhuvudtaget bakom all tjocka gråa moln och smhi bekräftade det förbannade duggregnet. jag drog helt enkelt täcket över huvudet, stängde av snoozen och somnade om istället för att klilva upp som självaste djävulen själv.

vaknade för snart en halvtimme sedan nu. med ett svagt (men underbart) solljus i ögonen och på så mycket bättre humör :) nu har jag hoppat upp ur sängen, klätt på mig för att gå ut, och dessutom startat en tvättmaskin (y. sitter här med en kopp kaffe. nu ska jag bara få i mig en äggvita och låta den göra sig bekväm i magen, innan jag kliver utanför dörren!

nu till dagens i-landproblem; vart ska jag gå?!
slussarna och vägen runt där - gamle dal - (stan - skoftebyn -) hem. det "vanliga". tja ... det håller förmodligen ett tag till :) gillar vägarna intill vattnet. trollhättan är vackrare än man tror. handlar nog mest om att försöka se det bortanför det vardagliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0