LÅNGA DAGAR BLEV TILL NÄTTER, SEN TILL ÅR.

ligger här framför tvn, med täcke och kuddar på soffan. egentligen är jag mer intresserad av musiken på datorn, så det blir mest lite sneglande mot 'sjunde himlen' då och då :p för övrigt väntar jag på världens bästa vän (på riktigt!), så vi kan åka och köpa värk- och halstabletter till mig. jag har ingen aning om när, men han hör väl av sig snart :) och så funderar jag på om jag ska orka ta mig till göteborg idag, eller inte ... vilket är tveksamt men inte omöjligt! vi får väl se hur jag mår senare under dagen. kanske vore det klokt att sätta sig på balkongen en stund för lite frisk luft (y.

Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag fråga vad du tycker

om min nya design? :)



/ http://holykirch.blogg.se

2010-04-20 @ 13:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0