LEAVE MY MIND ..........

nu är det riktigt jobbigt :( håller på att balla ur totalt. känner mig tjock och ful. hela min kropp är uppbyggd av komplex. kan inte nämna en enda positiv sak med mig själv, det känns tragiskt. hur mycket jag än försöker röra på mig, och träna, så verkar ingenting hända. jag kan inte ge mig förrän jag väger 20 kg mindre ... 12 cm på både midjemått och höftmått måste bort. det finns inga andra alternativ.

jag vet inte vad jag ska ta mig till!!! blir tokig. vill bara smälta bort. varför ser jag inget resultat?! VARFÖR?! vad mer kan jag göra? jag tränar som en jävla idiot, jag äter redan nyttigt och oftast för lite. förbränner mer än vad jag stoppar i mig ..... ändå sitter allt fett kvar på magen, låren är svullna och armarna dallrar, vaderna är äckligt stora och rumpan exploderar väl snart. nej fyfan. sprätt upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0