LET ME THINK ABOUT IT


tog en liten sovmorgon idag :)
när väckaren ringde 08.00 tänkte jag gå upp, men ångrade mig och ställde fram den till 09.00 ;p kände att jag behövde lite mer sömn, för idag har jag varken lust eller energi till en lång powerwalk nu innan frukost, och så krånglar halsen igen/fortfarande så istället tar jag en (ganska lång) omväg till affären, eftersom jag ändå behöver fylla på med lite frukt och grönsaker här hemma! jag lever fan på det. haha. huvudsaken är att jag rör på mig i minst 30 minuter (y.

jag har fått in mina pengar från försäkringskassan nu också :D
skönt. ska antagligen kika på träningsskor idag, och (beroende på vad skorna kostar mig) så tänkte jag ju köpa ett par jeans leggings och kanske en kavaj om jag hittar någon snygg. strumpor ska jag nog spendera några slantar på också. dom flesta är bara borta (varför försvinner alltid strumpor?) och dom flesta av resten, som jag har kvar, är det hål på! :| jaja ... ska dricka upp mitt kaffe nu, klä på mig och knalla iväg (:

Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hehe aaha, jasså!? :]

men det smakar faktsikt itne chilli. man kände bara smaken av passionsfrukt, ingen chilli alls ^^, det va bra :)<3

2010-04-28 @ 09:47:41
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: bella

gött med sovmorgon :D.. hihi

2010-04-28 @ 09:47:43
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0