PERFECT TIME OF DAY

tog en promenix på 100 minuter. tog vägen förbi swedenborg och träffade hobbe en stund, sedan in till stan. där vände jag och gick kanalstigen till slussarna, över till "rätt sida kanalen" och hem till sylte :)


vet inte riktigt vad dom grejar med, men rena rama hinderbanan är det :p

lite trist väder, men då och då tittade allt solen fram :))

nu har jag tagit en 2 minuters dusch under total stress!
hängt upp tvätten och startat ännu en maskin. sitter och slänger i mig mat! ska nämligen ut till överby med lisafisen och tänkte hinna med busen om 30 minuter. har inte ens klätt på mig eller ätit häflten av maten på min tallrik!!! ;o haha. men det löser sig. jag brukar vara ganska snabb!

SKA unna mig en stoooor chailatte på espresso house ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0