SICK AND TIRED

känner mig fortfarande helt kass :( täppt i näsan, torr och ont i halsen och allmänt illamående, dessutom börjar ryggen värka ovanigt mycket :< ligger på soffan nu efter frukosten och bara slöar. gårdagen var likadan. hobbe och jag bara slappade framför tvn, halvsov och myste hela dagen ... jag gjorde inte speciellt mycket mer än tog en dusch och slappade ännu mera efter han åkt.

hoppas verkligen att jag frisknar till snabbt!! måste träna stenhårt nu under dom närmsta veckorna. får bli en massa film, filt och kudde, varm mjölk med honung, vila, värk- och halstabletter ... någon god soppa idag kanske?

Kommentarer
Postat av: FAKIE

hehe tack, vill inte se ut som kissie heller :P

2010-04-19 @ 20:51:24
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0