STUPID BACK!

vaknade upp tidigare än klockan ringde idag igen ... förbannade rygg :( varenda jävla morgon. jag försöker somna om, vrider och vänder på mig för att försöka hitta en position som inte pulserar och värker i ryggen, men det är omöjligt. förstår inte varför? kanske har med sängen att göra? jag har ju trots allt haft ryggproblem ett antal år nu. speciellt sjuk är jag ju inte längre, så pga det borde det inte vara nu. låg kvar ett par timmar, och fick åtminstone några minuters vila till emellan alla vändningar. det är en konstig smärta, precis under skulderbladen. känner mig stel och öm.

nu har jag tagit en värktablett och smörjt in med smärtstillande gel. dricker mitt morgonkaffe och hoppas att läkemedlen hjälper lite, så jag kan gå ut på morgonrundan sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0