THE MEMORY OF TREES




nu är jag både mätt och utmattad! :) har vart ute på en morgonrunda för första gången på "en evighet" nu ;D 15 minuter powerwalk i skogen gick sedan över till intervall träning, jag ska egentligen ta det lugnt fortfarande, men jag kunde inte hålla mig!! blev 5 intervaller - 15 minuter (1 min löpning/2 min powerwalk) och till sist 15 minuter powerwalk som nedvarvning. sammanlagt 45 minuter. känns helt okej (y. nu har jag precis ätit en lätt frukost bestående av 3 knäckebröd med 1 skiva mild ost på varje, ett glas mellanmjölk och en skål med tärnad apelsin och lite a-fil (: sitter och lyssnar på enya ..... haha. mycket avslappnanade!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina bilder :P

2010-04-13 @ 13:39:48
URL: http://beccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0