TIDSFÖRDRIV

  1. lovar du att vara ärlig? såklart ;>
  2. du heter: jenny sofia andersson.
  3. smeknamn: fia, fisan.
  4. vad sörjer till för musik när du är ledsen? hm ... det är nog mest sånt här.
  5. vad är du beroende av? muuusik.
  6. vad tror folk om dig? jag vet faktiskt inte?
  7. stämmer det? -
  8. vad får du oftast komplimanger för? mina ögon, tror jag.
  9. vad säger du för att imponera på någon? brukar inte försöka imponera, är mig själv bara.
  10. hur imponerar man på dig? det finns olika sätt. ett utav dom är helhjärtad satsning.
  11. brukar du skratta för dig själv? haha, ja.
  12. vad står det i ditt senast inkomna SMS? 'Man vet aldrig med dig:) okej..:('
  13. var bor du? sylte i trollhättan.
  14. trivs du där? absolut.
  15. äger du några converse? ja.
  16. sprit, cider, vin eller öl? jag helst cider och/eller sprit :)
  17. brukar du bli för full? brukar och brukar, nja ... men det händer :$
  18. är du allergisk mot något? ja. vissa frukter/grönsaker får jag sveda i munnen och irriterad hals av.
  19. hur svarar du i mobilen? det beror på vem det är, men oftast 'aaaa?' :p
  20. hur många timmar sov du inatt? 4½-5, mindre bra kanske.
  21. brukar du komma i tid? sista sekunden (;
  22. när mår du bra? när jag känner att jag gjort vad jag kan.
  23. när blev du fotad senast? pappa knäppte nog något kort igår.
  24. hur känner du dig nu? lite halvseg och smått hungrig.
  25. vilken är den vanligaste färgen på dina kläder? jag gissar på svart (a)
  26. vad tycker du om fötter? haha. vilken fråga. den passeras utan svar.
  27. vad saknar du? säkerhet.
  28. hade du en bra kväll igår? ja, helt okej faktiskt :) lugn hemmakväll med papsen.
  29. vilken är din favorit dryck på morgonen? det skiftar ... mjölk, te, kaffe, yoghurt.
  30. rakar du benen? ja, men nu är det snart dags för vaxning, tycker jag.
  31. när brukar du oftast gå och lägga dig? runt 00.00
  32. är du blyg? jag själv tycker det, men det verkar inte vara någonting som många märker av.
  33. sysslar du med någon idrott? nej, men jag promenerar, springer och gymtränar (y.
  34. tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, det gör jag nog.
  35. har du spytt offentligt? för många gånger :p
  36. vad skulle du göra som kille för en dag? behöver jag verkligen tänka så mycket på det nu? jag tvekar starkt på att det någonsin inträffar.
  37. är du nöjd med ditt liv? nej, verkligen inte.
  38. är du bortskämd? NEJ.
  39. vad gör du imorgon? jag tänkte börja på en diet.
  40. vilken kändis tycker du är en bra förebild? av någon anledning inspierar robyn mig :p
  41. vad längtar du till? svaret på allas läppar; sommaren.
  42. har du bra vänner och äkta vänskap? några få änglar har jag väl i min värld :)
  43. vad använder du för shampoo? det är olika, men just nu elvital volume.
  44. hur gammal är du? 19½ år. ojoj. snart 20 ;s
  45. tycker du om någon just nu? jag antar det.
  46. gröna eller röda äpplen? jag gillar båda, men köper oftast röda faktiskt :)
  47. gillar du golf? jag har aldrig provat, men kan inte tänka mig att jag skulle uppskatta det.
  48. vilken tid gick du upp idag? 07.30 :| varför? jag har ingen aning.
  49. har du sovit i din egna säng inatt? yes.
  50. har du strumpor på dig nu? nej.
  51. är det okej att gråta? ja, att gråta är mänskligt.
  52. när grät du senast? haha ... älskar att svara såhär; jag minns inte.
  53. vad skulle du göra om du vann en miljon? det är svårt att föreställa sig innan.
  54. bär du glasögon eller linser? nix.
  55. tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, men märkeskläder är ofta mer värda pengarna.
  56. har du någon piercing? jarå, naveln och tungan.
  57. vill du gifta dig? jag tror det ..... men på någonting mer udda sätt än i kyrkan.
  58. vill du ha barn? givetvis, någon gång i framtiden.
  59. solar du ofta? från och till.
  60. är du bra på att laga mat? ja, det får jag nog "erkänna" att jag är (;
  61. är du flygrädd? nej då.
  62. är du musikalisk? inte speciellt mycket mer än någon annan.
  63. vad dricker du helst när du är törstig? iskallt vatten.
  64. vilken är din favoritglass? kan inte välja en :D
  65. tror du på ett liv efter döden? jag vet inte vad jag tror faktiskt.
  66. tycker du om sushi? nej, men jag planerar att ge det en chans till.
  67. vad äter du helst när du ser på film? godis (a)
  68. har du tandläkarskräck? nix.
  69. är du morgon- eller kvällsmänniska? jag har nog gått över lite från kvällsmänniska till en morgonmänniska, efter en hel del rutinövning.
  70. vilken ögonfärg har du? grön.
  71. har du någon gång gråtit dej till sömns? ja.
  72. biter du på naglarna? nej, jag slutade för ca 2 år sedan.
  73. röker du? NEJ.
  74. hur ofta tränar/motionerar du? ska snart komma igång med 6-7 dagar/veckan igen.
  75. vilken var den senaste låt du hörde? petter feat. veronica maggio - längesen.

Kommentarer
Postat av: karin

sure! :)

2010-04-25 @ 11:41:49
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Andréa

Kul lista :)

2010-04-25 @ 14:02:56
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0