VALBORG

dagen än så länge har varit av det sämre laget ... men det börjar styras upp. efter ett par dystra timmar har jag och pappa vart och inhandlat både mat och annat gott ;) mina nuvarande planer är ju att vara någorlunda nykter, men ett par xide tyckte jag att jag kunde unna mig. så 3 godingar ligger på kylning för tillfället.

lasagne al forno är på gång här hemma. dofter av grönsaker, rött vin och stekos fyller hela lägenheten! mums. vilket gör faktumet att det inte klart förrän om ca 1½ timme ganska jobbigt ... magen kurrar som bara den, men den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge. dock ska jag nog inte äta så mycket, eftersom det blir grillning hos albin senare :) fast jag tror att jag håller mig till en liten portion på den fronten också.

sedan blir det fest, och det är väl ingenting som jag är direkt sugen på. jag är mera där som ordningshållare. hur som helst ska jag försöka vända den här dagen till någonting med ett bättre slut än början :) hoppas alla får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! Jag har veckans blogg på min blogg just nu. Om du vill vara med är de bara att kommentera inlägget "Veckans blogg" Man vinner en hel veckas länkning i menyn.



PUSSAR!

2010-04-30 @ 19:17:28
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0