VARJE GÅNG ÄR SOM ...

jag älskar duetten med petter och veronica maggio, 'längesen'. kan spela den om och om igen många, många gånger innan jag överhuvudtaget det minsta lilla vill lyssna på någon annan (a) annonsen med kläder jag är trött på/aldrig mer vill se/inte passar mig längre är efter inte alls speciellt långt tid uppe! snabba ryck här ... men det är ju så, när jag väl sätter igång med någonting så går det undan :)

jag behöver verkligen snabba cash nu!! :| tycker faktiskt att jag har längtat och väntat på att ha råd med nya löpningsskor alldeles för länge nu känner jag. dock behöver jag träna upp mitt knä igen innan jag kan ge mig på intervallpassen :( och dessutom måste jag få tag i en större inkomst, jag måste ta tag i mig själv!

det är lätt, men ändå så svårt. ibland (som nu) är jag sorgligt positiv och känner mig oslagbar, medans jag för det mesta är negativ, deprimerad och känner mig totalt misslyckad. det är svårt att kämpa utan kraft till det! :/ får hoppas att jag kan hålla glöden levande och komma någon vart.

pappa somnade som vanligt mot slutet av filmen. då lämnade jag soffan! ikväll såg vi 'die hard 4' som gick på 4an, och innan det en konstig film ... okej, en jättekonstig film som heter 'hur som helst är han jävligt död' med peter haber och dan ekborg :p jag kan varken avråda eller rekommendera den. haha. grönsaker och dip + chips och cheez ballz, några saltlakrits bilar och cola satt fint (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0