WE CAN WORK IT OUT

nu år både mina ben och armar som spaghetti!! helt slutkörd är jag efter 30 minuter powerwalk och 60 minuters bröst, armar, mage och rygg pass. det där med att bara ta en lång omväg till affären imorse resulterade istället i en stenhård powerwalk på 4200 steg + fram och tillbaka till affären. sedan hann jag inte mer än slänga i mig frukosten och skutta ut till bussen för att möta albin på sportlife 12.00.

träningen gick hur bra som helst, och jag hade riktigt roligt :D härligt att vara 'back on track'! efter krafterna var slut bastade jag medans albin solade, sedan fick han fördriva tiden med en cappuchino medans jag solade. när min kvart var slut var han snäll och skjutsade hem mig.

någon ridning blir det minsann inte idag, då regnet bara öser ner för tillfället.
däremot hoppas jag på torp eller överby senare, så nu ska jag äta lunch på soffan och kolla på andra avenyn som jag knappt hann se hälften av till frukosten. ska passa på att vila upp mig tills ronja hör av sig :) en kall dusch först!

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, men tack så mycket! min kompis gjorde den åt mig;d

2010-04-28 @ 14:13:32
URL: http://footstepsofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0