DRIVER LICENSE

måste säga att jag verkligen har engagerat mig i körkortet det senaste. jag har offrat utekvällar för att plugga teori och hoppat över andra aktiviteter för att istället övningsköra. nu fattas bara pengar till alla kommande kostnader - d.v.s. riskutbildning, ett par körlektioner med trafikskola, teoriprov och uppkörning. jag ska läsa lite mer fördjupat i böcker och på internet också + ordna fler program på datorn, för att inte riskera att missa någonting! mitt mål är att ta det så snart jag fyller år och förhoppningsvis får pengar som täcker alla nödvändiga kostnader ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh så du har börjat köra, så skojj :D! Hoppas du fixar det snart! Bara plugga järnet!!! Gick en intensivkurs när jag tog och pluggade 2 veckor i streck typ, och du lär ta in allt mycket fortare än jag om ja känner dig rätt ;) Intensivläsa så är det ;D

2010-09-17 @ 14:17:03
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0