NIGHT RUN







slänger upp några bilder från min kvällsrunda igår. efter en hel dags soffhäng och ett par timmars teoripluggande kände jag att jag behövde lite omväxling. så träningskläderna tillsammans med joggingskorna åkte på och så skuttade jag ut på vägarna. följde som vanligt cykelvägen genom sylte mot 45an. väl där kunde jag inte hålla mig, så jag rusade försiktigt över vägen för att på andra sidan följa den 3 km långa banan mot velanda. det var längre än jag trodde. men knappt 25 minuter senare hade jag nått mitt mål. så jag vände i gärdhem/velanda korsningen och höll igång hela vägen tillbaka till sylte.

när jag kom innanför dörren var jag sådär perfekt slutkörd! :) så jag tog en dusch, åt lite och kröp sedan ner under täcker och somnade gott till 'twilight'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0