TODAY;

idag har jag .....

  • gjort en misslyckad installation av sims 3 på lillebrors dator. 64 mb i grafikminne var tydligen inte tillräckligt -.-
  • städat en jävla massa! vilket resulterade i att jag hade ihjäl dammsugaren. den morrade, började ryka och luktar nu förbannat äckligt.
  • lyssnat på en massa (värdelös) musik. men okej, aaron carter är ganska okej ändå.
  • torkat flugavföring. jag hatar flugor, VARFÖR SKA DOM EXITERA? är det sant att dom bajsar varenda gång dom sätter sig någontstans? jag blir spyfärdig.
  • planerat att göra lunch. åt istället ca 10 chokladrån. ni vet dom där goda som man inte kan sluta äta. tur att det var dom sista och inte en oöppnad påse (a)
  • funderat på att dra ut och springa. får flytta den aktiviteten tills vidare, ursäkten är värmen ... det är otroligt varmt idag, men jag gillar't ;)

nu ska jag .....

  • återvända till min solstol ute på 'altanen'.
  • dricka coca cola.
  • kela med dixie.
  • vänta på att någonting mindre meningslöst dyker fyller ut uttråkningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0