WITH YOU I'M FEELING ALIVE

heeeelbra humör idag! :)) seg som tusan är jag dock. har inte riktigt kunnat sova på hela natten. slumrat till och från, så jag låg kvar och snoozade ända fram till klockan 11.00, trots att jag stängde av 'the hills' för att sova runt 01.00 inatt ;p

har som vanligt varit dålig med uppdaterandet dom senaste dagarna. som vanligt har det till stor del berott på att jag inte haft någonting vettigt att skriva (som om jag har det nu ;o haha), men mestadels har dom spenderats till att kolla på 'the hills'. igår var jag ute och plockade kantareller med mamma och lagade sedan en jättegod middag framåt kvällen - hassekbackspotatis, helstekt fläskytterfilé och kantarellsås :)

nu har jag varit här i snart en vecka, sedan i onsdags, alltså 6 dagar. börjar känna "hemlängtan" till trollhättan ganska kraftigt nu! troligtvis åker jag tillbaka dit i eftermiddag/ikväll. men dagarna här uppe har varit ganska bra. en lyckad helg och trots allt, så har det varit skönt att komma från 'staden' lite :p

i torsdags blev det lipz efter middag på 'koppargrillen' med hobbe. lite förhäng hos albin och ett skapligt bra drag ända fram tills det stängde. jag och ronja drog som vanligt i oss en hel del bananskum shotar! sedan hängde richard och kristian med till frändefors på efterfest. även emil och stampe kom och joinade. halv 7 rundade vi av och la oss. haha.

fredagen började inget vidare. jag var så bakfull så jag vet inte vad. spydde och mådde skiiiit! men framåt kvällen lättade och vi körde igång igen. förfest hos mig med dennis, simon, tommy, kenny, emil, jocke, linus, hobbe innan vi drog till soho. vid första intrycket var det helt dött, men efter lite trevligt häng utanför gav vi det ännu en chans och det blev en grym kväll (;

lördagen gick åt till att slöa och fundera över kvällen. det slutade med att jag förfestade by myself och blev sedan hämtad av emil och dennis för att hämta resten av gänget hos kenny och bege oss till trollhättan - bartömning på villa stranna. lagom rolig kväll. lite segt, men trevligt! växlade upp lite när ronja dök upp :d slutade med att jag knäckte mitt förbannade knä igen. men var ingen större deal just då. värre var det när jag vaknade dagen efter :/ men nu börjar det bli bättre igen. får försöka komma igång med träningen ordentligt snart igen. måste träna upp muskulaturen i knät.

nu ska jag kika ett par avsnitt 'the hills' innan jag bestämmer hur det blir angående hemfärd till trollhättan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0