A LOT OF LOVE TO MY SISTER

lördag kväll, drygt en kvart efter 7. har precis slagit mig till ro i min säng efter en helt OK middag. staplat på med kuddar mellan mig själv och väggen, placerat datorn i knät, tryckt play på spotify och knappat upp volymen några decibel (: förde över en slant till min kära syster som ikväll ställer upp som räddare i nöden för mitt godissug. så nu inväntar jag en lagom stor påse med snask från hemmakväll. tänkte unna mig det idag .....

sex and the city börjar närma sig sitt slut :/ åtminstone serien. sedan väntar arma två stycken (hade inte ogillat fler!) färskladdade filmer på min hårddisk ;) det är det jobbiga med serier/filmer som veeeerkligen är bra - det tar slut, och alldeles för fort! jag får väl luska fram en ny serie att kära ner mig i (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0