FRIDAY MORNING

på albins soffa med kudde, filt och täcke :) halvsliten efter en grym gårdagskväll på lipz för födelsedagsfirande av söta hanna som fyllde 20 år. började hos albin med honom, simon, dennis chaufför, robin, richard, oliver chaufför och kev. sedan vidare till ett par timmars skön förfest hos hanna i skogshöjden, sedan kom em och hängde på precis när vi begav oss till stan. väl på lipz blev det en hel del DANS!!, ett par goda drinkar och massa trevligt sällskap samt skapligt mycket annat folk.

trots ett dunder kväll slutade det med lite sura miner och en och annan tår då jag var trött och frusen med problem att komma hem. nappade till slut en taxi (; väl hemma (hos albin) gjorde jag ett par nattmackor och somnade nedbäddad i soffan till en film.

idag är jag slö, men känner inte av gårdagens alkoholintag särskilt :) alltid skönt att slippa den tyngden över axlarna! nu ska jag klä på mig lite och packa ihop mina grejer innan papsen kommer och hämtar mig för inhandling av helgens matkonsumtion. tänkte baka lite bullar, samt lussebullar under dagens gång också ... som tidsfördriv, och för julstämningens skull såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0