INFECTION ?

har sedan ett flertal dagar tillbaka haft förbaskat ont i munnen. det började med en lätt svullnad i gommen i torsdags, vilket inte är någonting ovanligt för mig då det händer någorlunda ofta, men sedan har det blivit värre och värre. så nu sitter jag med ett öppet, lila 'sår' i munnen som spridit sig till framsidan av framtänderna och värker som bara den :( kan inte somna pga att det gör så oooont, trots att jag bokstavligt talat missbrukar värktabletter ... och när jag väl sover vaknar jag flera gånger om natten för att pillerna slutat dämpa smärtan. mycket troligt blir det tandläkaren imorgon. nu - nog om det.

för övrigt har jag bara sovit och supit i stort sätt. lipz både torsdag och lördag denna veckan (: trevligt med inte lika kul som föregående torsdag som troligtvis kommer hålla sig kvar som en av favoriterna ett bra tag.

fattig är jag, vilket känns sådär i det här läget :| 1 julklapp inhandlad och den ska slås in till min kära lillebror. där med blir det julklappsjakt med papsen imorgon bitti, och så ska vi inhandla både mat och dryck inför helgen! julafton kommer att firas på många ställen. frukost hemma på sylte och sedan åker vi alla (jag, syster och pappa) till frändefors för kalle anka, julmiddag och paketutdelning hos mamma. där efter ska jag träffa albin och per innan förfest och utgång @ lipz ;) lär bli en låååång, men grym julafton! juldagen bör innehålla en massa slöande, samt goda matrester och bra filmer. det återstår att se. vem vet hur julen slutar? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0