THE GREATEST MISTAKE YOU CAN MAKE IN LIFE IS TO BE CONTINUALLY FEARING YOU WILL MAKE ONE

efter den goda tacogratängen pappa gjort i ordning till kvällen kände vi oss alla tre (jag, lillasyster och papsen) småsugna på någonting sött och gott! tankarna började vid kladdkaka, men resultatet blev till slut en underbar silviakaka. tanken var att umgås i soffan och kolla på idol ikväll, men när edberg dykt upp och 'cirkus möller', följt att nyheterna tagit åt sig för mycket tid och fått mig att tappa tålamodet till väntan på finalen, så beslöt jag mig för att smyga tillbaka till mitt krypin. så nu ligger jag i sängen, ihopkurad bland alla kuddar och täcken, med en bit nybakad silviakaka och en liten kopp kaffe, samt glögg m. russin. mmmm! gissa om jag ska missbruka SATC nu? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0