WISH I COULD

har fått gjort lite nytta idag, julstädning hos gammelmormor. rengjort alla skåpsluckor i köket, dammat, dammsugit, skurat golven, slängt sopor, handlat, småpyntat ... och så druckit massvis med kaffe (+ blivit itvingad fiskgratäng till lunch). var där 11.00-15.00 = 1 000 kr rikare. skönt med några kronor extra till julklappar, som eventuellt ska inhandlas en del av imorgon. ska bara hoppas att jag får napp på min livslust. eller vad man nu ska säga. just nu vill jag bara kedja fast mig i sängen, låsa dörrar och fönster, stänga av all kontakt och sooooova. orka livet. typ.

känslan jag har går inte beskriva, den finns inte ens. tom tom tom ... dom djupa andetagen ekar inom mig. tankarna gungar i huvudet. magen kurrar. ögonen flimmrar.

nu blir det ner under täcket och upp med det över näsan och SATC.

inget överby imorgon, inte med syster iaf - uppenbarligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0