<3 !

bakis, obeslutsam, rastlös, men nöjd ... väldigt nöjd. känslan är precis som om jag vore 15-16 igen. har som vanligt ingen aning om många saker, men jag känner iaf någonting och just nu är det positivt. gårkvällen var långt ifrån perfekt, men ska vi vara realistiska, så tror jag inte att det hade kunnat bli bättre. jag älskar mina vänner. förfest med min bästa vän, albin, innan harvey hämtade oss. emelie ringde och ville med till harvey, vilket jag blev jätte glad för! :) sen kom min älskade lillasyster, då var jag nog som fullast. hahaha. sanning eller konka var galet, när körde man den leken sist liksom? (;


turkisk peppar shotar, favoriten (sprit, lime drinkmix, sprite, lime) och xide.


efter att väktare/polisen sagt till oss ett antal gånger var det dags att lägga ner.
då kom lisa och mötte oss, så fortsatte vi några hundra meter bort :D träffade dennis, emil och tommy utanför .. men hann inte med mer än några ord och en gruppkram för dom skulle åka till frändefors :/  sen var det ganska lugnt dom sista timmarna, men underbart att bara vara bland fina människor och få ta igen all tid vi vart ifrån varandra, jag och tjejerna. pratade med lisa, hanna och emelie. fick träffa hobbe lite också ... men men.

vid 3 kom jag hem, ensam, till stora, tomma lägenheten :( bäsh skjutsade mig och albin när vi kände att det var dags att släppa alkoholen och gå och lägga sig. jag var inte långt ifrån gränsen till 'för mycket'. men klarade mig lyckligtvis ifrån toaletten! ;p rostade (!!) ett par mackor (!!) och drack ett glas mjölk innan jag släckte lampan och deckade.

vaknade halv 8 imorse och kände mig lika full som innan jag somnade. halsade en massa vatten och slocknade igen efter en kort stund. nu börjar fyllan gå över till en jävla bakfylla så jag ska ladda kroppen med någonting gott från köket, sen blir det soffan med kudde och filt, en kopp te och O.C. lite senare ska jag nog städa, fixa någon god middag, ta ett bad och inte lämna någon plats för ångesten överhuvudtaget! :) glad alla hjärtans dag .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0