FUNNY PEOPLE


en helt okej drama/komedi som jag precis sett tillsammans med pappa, erica och edberg. ett gäng bra skådespelare - adam sandler, seth rogen, leslie mann och jonah hill :) en sak jag blev lite förvirrad över var att lauren's (leslie mann's) familj är väldigt lik den i 'på smällen', samma mamma och samma barn. trodde historierna på något sätt skulle kopplas ihop, men så var det inte alls :p hur som helst ... en bra film. bra historia med en hel del humor, dock en aning långdragen och seg emellanåt. trots det, sevärd! (y.



kvällen blir fortsatt lugn, hopplöst fast på soffan ;)
grönsaker och dipp till 'inglorius bastards' blir det här näst, om pappa hittar den vill säga /: jag har faktiskt inte sett den än ;o men är ganska säker på att albin har ju pratat om den, och sagt att den var väldigt bra. så jag hoppas att jag ska kunna hålla med honom om det! (:

edit 22.29; jag är confuseeeed, och besviken ... varken jag eller pappa orkade se klart filmen. vi tröttnade ganska fort och när det fortfarande inte kändes värt att fortsätta kolla efter ca 110 minuter, så stängde vi av och började kolla på 'ghostrider' med nicholas cage, som vi ställt på inspelning ist. pappa har dock somnat och jag är mest intresserad av datorn :p hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0