GUESS WHAT?

kom hem från sportlife för en liten stund sen ;) tränade med albin och harvey idag, avslutade med en kvarts solning och duschade sedan medans grabbarna låg och stekte :p

innan det har jag bara legat i sängen och kollat OC. har sett så långt som till avsnitt 12 nu på 2 dagar. haha. sen har jag självklart ätit lite innan träningen .. revben i sås och blomkål/broccoli mos (som jag aldrig provat förut). helt okej faktiskt :) ser dock ut som någon slags barnmat! haha.


nu har jag precis smetat på en ansiktsmask med avocado och valnöt (y. när jag tvättat bort den ska jag slänga mig på soffan där pappa och edberg har brett ut sig efter varsinn pizza och kollar på 'sherlock holmes' (det kan dom behöva efter gårkvällen). jag såg ju den på bio för ett tag sen, tycker att den är grymt bra! :D snart dags för mat igen också. vet inte vad, men tror det blir keso och ..... ? någonting.

trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0