HÄNGIG

fortfarande deppig :( har ä*** - s****, ä*** - s**** ..... och nu äter jag chokladen som blev över från igår. suck! lagade lite mat förut också. kyckling i dragonsås, till det provade jag på ris varienten med blomkål och broccoli, hackade det alltså i mixern och sen stekte det. blev helt okej. till det blev det andra avenyn innan jag tog mig in till badkaret där jag sjönk ner bland massa skum. älskar mitt badsalt med melondoft ♥

när jag kom upp ur badet la jag på en ansiktmask :)
sen har jag kollat på dom nya avsnitten av andra avenyn och one tree hill. nu funderar jag på att ta tag i det där med en ny design som jag har tänkt på länge. har lite idéer. men vi får väl se om engagemanget finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0