I THINK TOO MUCH. I KNOW IT'S WRONG, IT'S A PROBLEM I'M DEALING

knappt 2 timmars sömn det här dygnet har det blivit för min del! 03.50 imorse/inatt hoppade jag in i duschen för att ha en chans att hålla mig vaken :p 40 minuter senare  kände jag mig pigg igen, och då hade pappa precis gått upp. kaffet var klart, så det blev givetvis en kopp till frukosten :) kanske inte så smart men. 05.00 gick vi ner till bilen. -20 grader var det ute. usch! men tyckte inte det var så farligt ändå faktiskt. höll mig iaf vaken hela vägen till göteborg och fastnade helt i ishockey matchen, sverige - finland som visades på pappas mio moov spirit tv.


06.40 var jag framme hos hobbe, kröp ner bredvid honom i sängen med en gång, men kunde inte slappna av överhuvudtaget, så lyckades inte somna förrän matchen var slut (sverige vann med 3-0!! ;)), klockan passerat 08.00 och hobbe åkt till skolan.

sen har jag vaknat ett par gånger, och när jag inte lyckades somna om igen gick jag upp och startade datorn. internet vägrade fungera så den senaste timmen har jag varit fly förbannad pga det. men nu har jag fått igång skiten ute i köket, och det fungerar alldeles ypperligt! (y. haha. tur det ... mitt humör är nog att leka med idag (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0