I'M SO TIRED, SO TIRED, SO TIRED ...

kom hem för en liten stund sen .. eller nu har det säkert gått närmare 45 minuter :p haha. byteshandeln med albin övergick till en tur upp till frändefors där vi våldgästade stampe, dennis, emil och tommy som satt och lanade. jag utmanade stampe i CS och förlorade säkert 6 gånger så många omgångar jag vann! herregud. danyh sjöng lite för oss också, väldigt vackert (;

när klockan passerat 01.00 åkte jag, albin och ronja mot trollhättan igen. 2 km senare kom albin på att han glömde sin mobil, så då vände vi igen och så fick jag gå (som bambi på hal is) tillbaka in till stampes mansion och hämta den innan vi kunde åka hemåt igen :pp

nu har jag fått igång det mobila bredbandet, och det funkar fint! :D är sjuuukt trött, men ska försöka fördriva tiden lite nu, måste dock få packningen gjord först och främst, gärna tidigare än 5 minuter innan vi ska åka ;) ska göra det nu med en gång. sen ska jag äta, hungrig som en varg!! ... och trött som en björn. tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0